livet som gift ;p

Ja livet är underbart! :)
Men så ska det väl vara, tänka sig om det var tvärt om!? haha
Då är det illa!
Idag har vi varit med Mattis bror m familj och svärisarna på en liten utflyckt.
Vi åkte till bälingeberget och har gått uppför där, fikade och myste på där sen gick vi ner igen.
En superhärlig utflyckt, även om de är jobbigt att gå så mkt uppför.

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis för sedan ska vi till svärisarna på middag!
Ska bli så kul, fira vårat giftemål med dom och mattis familj :)
Som även är min familj ;p det har ju inte ändrats nått så klart.
Jag har verkligen haft världens tur..
Världens finaste make =0)
Och väldigt fina svärföräldrar och släkt ;p

Vi ska grilla och mysa på, jag har gjort en frusen cheesecake med hjortron i.
Supergod smet, så jag hoppas den blev god! Ska dekorera den med björnbär och citronmeliss :)
Blir säkert bra..
Vi ska ta med några flaskor champagne så klart, men även whiskey, bayelise och lite annat smått och gott.

Nää nu blir det duschen.
Ska visa er en bild iaf..till att börja med..

 

Världens bästa dag..så vackert minne!

 


Kommentarer
Postat av: Susanne Wikman

Vad fina ni är! Stort Grattis än en gång! Kram!

2009-09-12 @ 20:49:23
Postat av: Lillasyster

MEN WOW, gud så fiiiiiiiin bild.

Jag blir rörd, älskar er!

2009-09-12 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0