bildlöst

Jag har ännu inte kommit på hur man lägger upp bilder via iphonen om man bloggar från den..nån som vet?!
Spännande värld det där..tekningens under.
Men mkt att lära!

Ställde klockan på åtta imorse..gud så skönt det var att stiga upp i tid för en gångs skull.
Jag har för vana att sova länge när jag är ledig..och sista tiden har jag inte haft allt för mkt jobb, vilket resulterar i för mkt sömn = oaktiv = obra!
Ringde en massa viktiga samtal, skönt! Och så duschade jag, gjorde mig färdig för dagen.
Och åt frukost.
Medans ♥ for och tränade och lämnade in ena bilen så gick jag på en prommis.
Mkt skönt!

Han med att grejja på hemma lite, sen åkte vi upp till bredåker och hälsade på.
Gosade lite med Harry och Ollisen ;P

Nu har älsklingen åkt och jobbat igen, han kommer hem på fredag.
Trist.
Men ledig helgen iaf :)
Och då kommer Markus och Maria hit :p kanske björnen med.
Grilla och ha det skoj.

Men nått positivt när maken är borta och jobbar är att jag får sova med balkongdörren öppen i vårat sovrum!! :)
Det är otroligt skönt!! :)

Imorrn blir en bra dag, ska besikta bilen i älvsbyn (första gången, hur gör man!?!) och sen kommer två älsklingsungar hit! :) Ska hämta lillan på dagis efter lunch. Hoppas på sol!!
Heeej svejs!


Kommentarer
Postat av: Maria

du kör bara in bilen när de säger åt dig. kliver ur och låter dem sköta resten. det går ganska snabbt. :-)

2010-04-22 @ 09:35:34
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0