full rulle.

Vickan frågade igår om jag ville följa på ikea..
Och faktiskt tackade jag nej..Till shopping jag vet!
Men jag har så lite pengar nu, vi har haft så enormt saftiga räkningar nu senaste månaderna, så jag är fattig.
Men rik på kärlek ;p ♥
Åh så gulle gull då..men ibland så måste man få skoja till det ;P
Hahah

Det var nog ödet, för kring tio imorse blev jag utringd på jobb.
Även om det bara var nästan fyra timmar, så blev jag så glad! ;P
Dessutom ska jag jobba heltid i princip hela sommaren, från 9 juni till 28 aug ;p
Kommer ge mkt pengar ;P

Har bakat ikväll, gjorde dagoberts cookisar och reiderkaka (twix)
Och det blev mkt lyckat!
Har äntligen fått ett helt perfekt recept på cookises, av älskade sis ♥
Funkar klockers varje gång. Och blir mkt av en sats, säkert 50 st.

Har plockat på här hemma..hade tänkt hinna lite mer här hemma.
Men får ta resten imorrn.
Dammsuga, skura och en sväng med dammtrasan!
Så kommer vickan och oliver hit imorrn, kuuul!
Käka lite lunch, sitta ute om det är sol! :)



Hej så länge :)
Åh imorrn kommer ♥ hem..som jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0