Glad Påsk!! :)

Även om vi kanske inte "firar" påsk just så är det ändå nån speciell känsla..att det är helg!
Och lite extra mys och lite godare mat osv. Som ni sett så har jag lite påskliljor, en höna och lite fjädrar, that´s it lixom! :) Men det ger ändå en liten vårig påsk känsla :)
Och det räcker!!

Igår kväll var vi på middag hos svärisarna, påskmat! Gud så gott det var! Gravad lax..finns det nå godare?!
Mumsig chokladtårta hade svärmor gjort till efterrätt, jättegod! :)

Sen såg vi på så ska det låta, skitbra var det igår. Har varit så besviken tidigare två gånger, men ikväll var det samma gammla känsla! :)

                                             


Efter det spelade vi wii :) Gud så kul det blir..ska flörta lite med maken så vi kan köpa ett ;P
Vi ska inte prata om vem som vann bowlingen, trots att denne (läs Frida) bara spelat en gång förut och då gick det inte alls :O) (tydligen var det nått fel med programmeringen..jo eller hur?!!! ;op )



Idag är maken och kör skoter..med sin bror och co men jag ville inte följa. Känns inte bra nu när det varit så varmt..känns som att jag kommer köra fast hela tiden. Men tydligen hade det gått bra, som vanligt när inte jag är med. Så det kanske blir en tur imorrn ;P sista för säsongen kanske.

Jag har just bakat en chokladkola paj och håller på att grädde choklad cookisar nu! :)
Micke ska komma hit från piteå..ska bli så skoj! Är längesen nu vi umgicks.
Menyn blir som följer:

Förrätt/tilltugg innan maten
-Crustader med skagen, räkor och citron
-Snittar med kycklingröra

Varmrrätt
-Helstekt oxfilé, potatisbakelse och pepparsås. Bröd och sallad.

Efterrätt
-Chokladkola paj med vispgrädde eller vaniljglass

Gott :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Men mums! :)

Glad påsk vännen! :)

2010-04-03 @ 22:30:36
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0