ledig dag.

Vilken härlig dag jag haft! Vaknade strax baki åtta imorse..tidigt för att vara jag en ledig dag. (hahah värsta rimmet ju!)
Hade tid hos veterinären kl 10..gick bra! Trodde det skulle gått ännu bättre, med tanke på hur mkt bättre jag tycker att hon mått. Det går absolut åt rätt håll!! Förhöjda värden fortfarande..
Hon sa åt mig att det kan ta tid och hon kanske måste leva med höga värden resten av livet..men vi får la se. Så länge hon mår bra och inte har ont så kör vi väl på :)
Återbesök om två till tre månader!

Svängde om storheden efter vet besöket..handlade lite på maxi. Nya glas bla då dom jag köpte på ikea var totalt jävla värdelösa!!! Blir inte rena på utsidan..trots diskmaskin!


Mattis undrade vad jag hade förväntat mig då dom kostade typ 50 spänn för sex st.
Inte nått annat än att dom skulle bli ren i diskmasinen iaf ;P hahah!!
Nåja..får väl se hur icas glad är då..

Kom hem kring 13, vickan kom hit, vi satt ute vid grillplatsen våran och grillade hamburgare.
Mkt gott! :)
Mitt nya favorit ställe. haha!

Nu på eftermiddan/kvällen har vi bara myst på, duschat, kört nån tvättmaskin och så.
Sett på biggan. Käkat osv.

Jobba imorgon 13-22

hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0