skön helg.

Jaa verkligen! Haft en underbar helg..med några undantag förståss ;P

Fredag kom hjärtat hem så sent på kvällen, men jag hade gjort middag och lite mys iaf.
Saknat han så himla mkt dom dagar han var borta förra veckan.
Extra mkt just då ♥

Lördag var vi en sväng på stan, handlade lite, var till mattis mormor och hängde med svärisarna ett tag.
På kvällen kom några kompisar på middag, grillat.
Tanken var lite alkohol och spel..jättekul!
NOT!! hahah blev fyllekalas av det hela.
Gudars..vuxna människor. Fattar inte hur man kan bli så jävla full så man knappt vet vad man heter.
Ojoj..tur var väl att min kära make var oskylldig. Han var den ända av alla fyra som spydde som träffade toastolen. Så han skötte sig.
Övriga får klart underkänt!! Fyy fan så äckligt att torka nån annans spya..bläää!
Stock i alla avlopp på toan..gudars vilken stank.
Hahah nog om detta!!
Var jäkligt skoj ända fram tills dess iaf ;p

Igår åkte vi till micke, spelade spel. Jag vann :)
Idag har jag jobbat 12-21
Samma tur imorgon.

Måste visa dom fina blommorna jag fick av min man idag..
Han tyckte att jag varit så duktig i helgen och stått ut med en massa ;P
Så då ville han köpa blommor åt mig :)
Dessutom fick han en liten pik i fredags att min vas var tom, så var kanske en kombo :)



   Fina va?!



♥♥

Han har varit en riktig handyman idag..grejat i bilen, inne, tränat, handlat..
Nu ligget han på plus :)
Älskar verkligen honom..mest av allt! Han är mitt allt..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0