torsdag

Jag undrar om jag lider av nån obotlig sjukdom, eftersom jag tog mig upp åtta imorse med.
Men jag hade ju inget val iofs imorse, då jag skulle besikta bilen. Men ändå :)
Börjar ju bli en vana..och faktiskt en bra sån :)
Bilen gick inte igenom..eller hur man nu säger, en lampa fattades.
Men sånt är livet..behöver inte åka tillbaka iaf.

Hämtade Pauline från dagis idag kring tolv..
Sötnöten satt färdigklädd och väntade på moster =0)

Vi har bakat chokladmuffins..som hon skulle ta med sig på picknick.
Men det blev picknick på bron för henne och mig och Lucaz. Paulines två kompisar som bor på varsin sida om oss var inte hemma. Jag har inga kompisar sa hon och såg så sorgsen ut..
Stackarn..

Men vi fikade i solen iaf..gott var det.
Sen lekte hon ute..jag sopade våran uppfart..mkt grus som låg på vägen.
Sen gick jag in och grejade.
Blev plättar till middag.

Jag kom på den dumma iden att börja baka dubbel sats bullar där kring sex..
Toppen. När degen jäst färdigt och jag satt i soffan hade jag ingen lust..blää.
Men nu är jag såklart glad att jag gjorde dom :)



Oj..blev visst lite gult. Hahah

            

Pauline sover i "cissis" rum ikväll..
Annars brukar hon alltid sova i våran säng när mattis är borta, men hon vaknade ju fem i lördags.
Så jag testar om hon kanske sover längre själv. Har funkat en gång tidigare.
Hoppas!! :)

Har duschat och grejjat undan i köket..
Nu blir det lite surf och vänta på tvättmaskinen innan sängen.
NU Vad blir det för mat :)

(Pauline sa en sån gullig grej när hon satt i soffan efter badet ikväll..när jag sa att jag skulle gå och baka ut bullarna. Helt förtvivlat säger hon: Men skynda dig att baka bullarna innan det blir natt..jag kommer inte hinna smaka. Åh gullebarn!! :) )


Kommentarer
Postat av: Zara

Åhh vad goda bullarna ser ut att vara (kan tänka mig att dom är det också)=P

2010-04-24 @ 10:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0