vad kul det är att blogga när man har en snygg blogg ;p

Oj vad lång rubrik ;p men det är så sant.
Känns mkt roligare..

Har jobbat idag 7-17 gick mkt bra! :)
Åkte och handlade efter jobbet..först på supermarket..i hopp om att det skulle finnas påskliljor där..
Men ikket. Så då åkte jag på kvantum också..
Så nu har jag gjort iordning lite fler påskblommor här hemma.

    

Köpte typ två kilo godis i hopp om att det skulle komma nån liten påskgumma, men inte det :(
Men imorrn kanske..bra att ha iaf :)
Om inte annat så lär det ju gå åt i helgen ;p



Satte en ganska stor blomgrupp i hallen :) Det syns inte så bra, men har knåpat ihop ett litet fågelbo i mitten..:) Hönan är liite liten för sina jätteägg :) hahah!!

Så gjorde jag iordning en liten grupp som vi kan ta med till svärisarna imorrn, vi ska dit på middag!



Nu är ni säkert spyless mina blommiga bilder..men har en kvar.
Får ju inte tag i nått påskris, har varken tid eller lust att plumsa ut i skogen..
Så jag fick lösa saken..;p
Och eftersom att jag har så mkt blommor inne så saknar jag inget påskris..
Ute på bron ser det ut så här:



Jaa jag vet, asfullt. Men jag vill ha fjädrar. Vad göra?!
Hahha! Min stora lilla en har blitt så röd..trist!!

Nu får det räcka för ikväll..
Förlåt. Alldeles för mkt blombilder..ska skärpa mig!!
Kram på er!

Och Glad Påsk!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0