Adventsmys fika :)

Vi har försökt planera en liten adventsmys fika med lite kompisar..men har aldrig passat in på dom två adventer som nyss varit :) Men ikväll funkade det :) Även om det inte är advent idag! hahaah!



Hade lite olika sorter på fikabordet..
- Lussebullar, vanliga bullar och saffransbullar med choklad
- Mazarinrutor
- Beskvier
- Bananrutor
- Hemmagjorda pepparkakor
- Chokladsnitt
- Jordnötskakor
- Falsk toscakaka
- Snickers
- Mariannetryfflar
- Bounty
- Lakristskola
- Saffransskorpor
- Macarons
- Cakeballs

Ja och så skumtomtar så klart ;p
Kan tyckas lite överdrivet, men jag tycker det är så roligt när nån kommer hit och fikar dessutom gillar jag att duka upp massor, olika sorter. Kul! :)

       

  

Fick upp julgardinen också innan jobbet ;p



Ser ni vad fint den börjat blomma julstjärnan?!



Gud så trött jag är..och jag börjar sju imorrn, men slutar 12 så det är ju toppen! Ska nog hämta pauline efter dagis och så får hon och Lukas sova här. Äter vi tacos och myser ;p Idolfinal :)

JUST JA! kolla så snyggt jag gjorde med apelsinerna som Malin satte nejlikor i :)



I en glasvas..skitsnyggt!



Godnatt alla :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är såå nyfiken på dina macarons :P.

2010-12-10 @ 09:10:54
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Elina

Alltså. Jag hittar inga andra ord, men din blogg är typ farlig! :)

2010-12-10 @ 12:08:50
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0