♥God Jul!♥

Önskar er alla en riktigt skön och härlig jul! :)

Jag ska krypa till kojs..är så jäkla trött!!
Tanken var att vi skulle ha uppesittarkväll ikväll..men som vanligt när man planerat något så är maken sen på jobbet. Inte roligt..men vad gör man. Så är det tyvärr i tågvärlden!
Så jag valde att vara hemma själv, slå in sista paketen, städa lite, duscha och tvätta.
Skönt!

Unnade mig lite röda tulpaner när jag handlade igår.
Såå vackra!





Jobbar 7-12 imorgon..sen är det ledigt :)
Vi åker och firar hos svärisarna!

Just ja..en bild på granen, städad och med klapparna under, precis som jag sa ;p



Sist vill jag bara visa er vad jag fick igår av min älskade make ;p
En pajform från gerbera..bara för att lixom!
Så underbar han är! ♥

     

Godnatt alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0