Gott Nytt År! :)

Önskar alla ett härligt gott nytt år ;P
Tänk att det redan är 2011..shiit alltså :)

Konstigt känns det, nästa vecka blir jag 26?! år. När det nu hände..
Oh lord. Lite panik känns det.

Nåja nog om detta ;p
Skulle visa er bilder på nyårstårtorna som jag lämnade idag!
Blev ju så nöjd med dom :)

Fyllda med hallonmosse och vitchokladkräm.
Täckta med marsipan.
Dekorationerna är i marsipan, moddelingpaste och kristyr.





Faktiskt väldigt snyggt med lila och vitt ;P
Dom skulle ha det i dekorationerna på borden, så jag la till lila :)
Hela tårtan glittrar, men syns dåligt på bilderna.
Snöstjärnorna och stjärnorna glittrar kopiöst mkt ;p





Dom var riktigt nöjda och jag med :)
Så nu önskar jag er gott nytt år och hoppar i säng!
Jobb imorgon 7-16 sen lite galej med några kompisar! :)

Kommentarer
Postat av: Zara

Åhh såå fina tårtor som ALLTID=)

2011-01-02 @ 10:04:55
Postat av: Malin

Antar att det var du som lämnat kommentaren under "Namn: Frida" ;) Hehe. Tack så mycket!! Och du är duktig på det du gör! Super fina tårtor :)

2011-01-02 @ 21:45:27
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0