Härlig jul!!

Har verkligen haft en skön och härlig jul! :)
Vi var ju hos svärisarna på julafton efter att jag jobbat till tolv. Vuxenjul..nytt men ändå mysigt! :)
Mkt spel och lite alkohol för den som ville..skönt!
Jag fick massa smink av hjärtat, och två st bakskålar, en stor och en mindre. Precis vad jag ville ha :) Blev såå glad!



Igår gjorde vi inte så mkt, var hemma. Jag förberedde och grejjade inför idag. Micke kom på kvällen och vi åt tacos och såg film!
Idag har mina systrar varit hit på middag, med kids och co. Vi var väl 16 pers allt som allt :)
Kul och mysigt! Ungarna var så nöjda med sina paket..dom fick för många igen ;p Men jag har så svårt att hålla igen åt dom! Mina hjärtan!

Ena syrran som bor i sthlm och hennes grabb Nesta var också här :)
Han for och bar i Melker några gånger..så söt! Och Melker bara hängde där och dinglade! Hahah.
Inte att han skulle prova bita ifrån ens..snäll som han är ;p


      

Sen sprang Melker iväg och då sa vi till honom att han inte fick jaga honom nått mer. Och han blev så ledsen!! Och tilläggas bör att han var såå trött och kl var halv nio på kvällen. Inte sagt ett pip innan, så snäll pojke! :)
Fick en sån fin bild när syrran försökte trösta honom och förklara för honom..



Hjärtat har åkt och jobba..kommer hem fredag, nyårsafton!
Hoppas verkligen han är hemma i tid..vi ska bort på kvällen..
Men förmodligen inte. Som vanligt när man bokat nått!!
Men men :)
Jag saknar honom redan..Mitt hjärta. Gud så jag älskar honom! ♥

Nu blir det sängen för mig! Är sååå slut!
Bott i köket sedan igår plus fult hus. Så jag är trött!
Men först en dusch!
Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0