Jul med Ernst! :0)

Idag har jag inte gjort så mkt alls..
Tanken var ju att vi skulle julstäda..men nja! Det lät inge roligt alls ;P
Jag tog sovmorgon..sen åt vi lunch och myste. Sen kom jag på att jag skulle höra om Vickan var hemma.
Så jag åkte dit och hälsade på.
Lämnade två julklappar till Oliver :) Sötungen.
Hon är ju åtta dagar över tiden med andra ungen..så jag kan knappt vänta nå mer!! :)

När jag kom hem lagade jag köttfärssås och spagetti medans hjärtat vilade på soffan.
Hade lite philadelfiaost i..i brist på creme fraiche eller grädde.
Supergott!!

Sen har vi bara myst på och slappat!
Skööönt!!

Ikväll var det ju premiär på Ernst Jul!! :) Sån härlig människa alltså!
Löööv him!





Se så fint man kan göra..allt behöver inte vara köpes ;P

Imorgon skulle jag igentligen jobba 7-12 men en jobbkompis ville byta tur.
Så jag går 16,30-21,30 istället. Kanske inte det bästa bytet, men hade inget planerat och kul att kunna ställa upp!!

Så imorgon väntar störstäd för båda planen här hemma.
Skööönt att hjärtat är hemma! Så tar vi varsitt!!
Ska blir så skönt.
Och på onsdag jobbar jag 7-12 och då åker jag på storheden (undra om Malin skulle med?!) och köper mat och sista julklapparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0