julegardin

Vad jag får skämmas, skriver så sällan. Men jag jobbar i princip varje dag känns det som, om än jag har korta pass ibland :)
Igår bakade jag klart julbaket..gjorde jordnötskakor, chokladsnit,  saffransskorpor och snickers.
Så satte malin fast nejlikor i apelsiner ;p Sån härlig julkänsla jag får då! :)

Idag jobbar jag..13-17 vilket drömpass ;p
Sen ikväll kommer det hit ett gäng på lite adventsmys fika, trots att det inte är advent idag :)
Ska bli så mysigt!!

Men nu måste jag sminka mig..klä på mig och om jag har tur hinner jag stryka och hänga upp gardinen i köket :)
Min favvo julgardin!!



Här ser man en liiten kik :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte bloggar du sällan!! Av de bloggar jag följer är du bland de flitigaste att skriva! Så det så!

2010-12-09 @ 20:24:53
URL: http://www.iannashus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0