Julmusik

Jahapp, det var den julkonserten det!
Och inte är jag nöjd, inte alls! Visst att jag jämför med ifjol då underbara Magnus Karlsson uppträdde. Men ändå.
Det var inte bra! Jag hade aldrig betalat 300 spänn för det där!
Jullåtarna var helt omgjorda, man kände inte igen dom alls om det inte vore för texten. Många var i valsmelodi.
Tråkigt var det, han bara stod där rakt upp och ner och hade ett obekvämt och konstigt kroppsspråk för sig.

Vi ska inte ens tala om kören som tog upp alldelles för mkt dyr tid och prällen som snackade. Ingen gudstjänst var det väl!?
(men det är klart, är väl inte så mkt folk där i vanliga fall, så dom passar väl på)

Men nu ska vi inte vara sånna ;p Fanns ju lite bra också så klart.
Plusen var ju såklart kyrkan, alltid vacker och mäktig! :) Grym akustik!
Sen gjorde han ju sina jättehits, Öppna din dörr och En dag.
Tyckte även han var lite smårolig mellan låtarna, bjöd på sig själv mer än vad jag trodde ;p
Så ni ser..blev ju mkt plus ;P hahah!!

Men summa sumaron (eller hur man nu säger) så var de ändå trevligt att göra nått annat!
Kul att vara i kyrkan! :)

Men jag hoppas verkligen på nån roligare nästa år ;p



Ett gigantiskt plus är ju att han är jäkligt snygg för att vara 50 år!! :)



Nu ska jag sova så jag orkar upp någorlunda i tid imorgon!
Vickan kanske skulle komma förbi efter 10 nångång..värsta tidiga ;P haha!!
Sov gott på er :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Han är sjukt sexig! ;) Och bara för att du undrade; det heter "Summa sumarum". :)

2010-12-16 @ 02:57:59
URL: http://nogg.se/geekspeak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0