Längesen ;/

Ja så ovanligt..har nästan glömt bort bloggen ;p
Nää men jag har ju jobbat hela helgen, så då hinner jag inte blogga alls.
Skönt att det är över iaf :)

Nu ska vi se om de funkar att se över true blood från datorn till teven..
Älsklingen har laddat hem säsong tre :) Och varit på storheden och köpt en ny sladd för 500 spänn..
så jag håller tummarna! :)

Men först en dusch..fy fan så jag stinker!! :)
Hahah hopp i duschen och sen in under filten i soffan och mysa med maken ♥

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Kapp Ahl faktiskt. ;) Det låter som att ni kommer avsluta söndagskvällen på ett rätt mysigt sätt, precis som det ska vara. Natti, kram!

2010-12-05 @ 22:10:29
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0