Lucia

Ja lucia idag..och det är väl mysigt! :)
Men det är inget jag firar eller så..har inte ens sett det på teve ;p
Tog en extrem lång sovmorgon till 13,00!! Såå jäkla skönt!
Det behövdes ;p
Nu ska jag klä på mig och göra mig klar för att åka och hälsa på Vickan och Oliver.
Ingen bäbis har då tittat ut ännu..längtar ;p

Mattis har åkt och jobba..:( Igårkväll åkte dom ner till Ånge.
Han vet inte när han kommer hem ännu..eller om han måste vara där under jul också.
Suger balle..då tar jag då bilen och åker dit på jul. Jag vill inte vara utan honom på jul!

Ska testa att göra polkafudge senare ;p
Om den blir godare..de tror jag :)

Funderar om jag ska hyra en film ikväll?!
Har ni nått tips?

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du får se till att du får åka i loket om han kör på julafton! :)

2010-12-15 @ 15:36:48
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0