Mitt i natta! ;p

Typiskt mig..varför kan jag inte gå och lägga mig som alla andra?!
Just ikväll är det väl okej, då jag hållt på med två tårtor som ska levereras imorgon.
Och jag blev så jäääkla nöjd! :) Men lägger inte upp bilder föräns imorrnkväll..efter som är lämnade.
Så jag inte förstör något!
En liten hint är mkt glitter, lila, vitt och lite svart! Mkt snygg kombo!!

Nåja! Skönt att ha dom gjorda iaf!
Måste nämnligen upp och ringa tandis imorgon..
Har fortfarande problem med en tand som ilar, blir toktig snart.
Har nog aldrig haft så mkt problem med tänderna som nu, när jag börjat gå till tandis.
Förut var det aldrig problem ;p
Hoppas bara dom har nån akuttid imorgon! ;/

Saknar hjärtat så väldans mkt..
Men om jag har tur är han hemma imorrnkväll..:)
En dag tidigare är mkt värt! ♥

Har varit en lite jobbig dag, med ett tråkigt besked :(

Men även en rolig dag..
Då en av mina bästa vänner fått en son! :)
En till kille..tänka sig att de visste vi ju ;p
Grattis till Vickan och Viktor!
Längar efter att få snoooosa :)

(Tack för kommentaren Anna-Karin, men jag jobbar tyvärr inte som konditor! Men det är en dröm! :)
Jag bakar bara som hobby :) Det är såå kul!! Tack så mkt!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0