Onsdag

Vilken skön sovmorgon jag just haft ;p Måste ladda inför jobbhelgen ;p haha!
Nu ska jag kladda på mig nå smink sen åka och handla lite gran. Micke kommer på middag och spel ikväll så då har maken önskat tacos! Inte mig emot ;p Jag älskar ju verkligen tacos!

Sen tänkte jag åka och hälsa på Vickan en sväng. Oliver är på dagis så ganska skönt att bara sitta och prata i lugn och ro ;p Hon ska få en till bebis om två veckor ungefär..spännande!! :)

Annars är det en lugn dag idag :) Mysdag!!
Igår bakade jag ju saffransbullar innan jag åkte och jobbade.
Dom blev perfekta!! :) Gjorde en stor sats med deg..och hade i extra socker, smör och kesella.
Saftigt blev det. Sen gjorde jag nån påhitt i fyllningen..socker, smör, sirap som jag vispade och smetade mellan..och så strödde jag chokladknappar mellan. Dom blev jättegoda! Och många kalorier!
Men jättegod kombo med saffran, vanilj och choklad!
Men det går ju inte alls hem hos maken, där ska det vara torra, vanliga smaklösa lussekatter ;p hahaha!!
Såklart så får han ju det!

Vickan var förbi en sväng igår..men jag han inte klart med bullarna..så jag tar med en påse idag till henne istället! :)
Ja nä men om man skulle gå och ta fram köttfärs och göra sig klar.
Blir nog COOP idag tror jag ;p

Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0