Slö söndag!

Vi har verkligen haft en slödag idag! Så skönt! Först idag känner jag mig frisk..så det är skönt att ta igen sig! :)
Jag sov till tjugo i tolv..då ropade älsklingen.
Vi åkte upp till Mattis bror m familj och hälsade på! :)

Sen åkte vi till svärisarna och lånade deras snöslunga. Skönt att ha ordentligt skottat på gården!
Den skulle visst få bo kvar här ett tag då dom lejt bort skottning av en traktor.
Inte oss emot ;p Vi ska nog kunna ta hand om den!

Vi beställde hem mat från Ming ikväll..och gud så gott det var!
Vad brukar ni äta därifrån?
Jag brukar ta fyra små rätter..men insåg sist att det är inte mkt av det jag äter upp.
Så nu tog jag kyckling i curry sås. Supergott :)
Samma kyckling som är i fyra små rätter, ända rätten jag äter därifrån :)

Nu har vi hyrt film och köpt svull :) Knight and Day tror jag den hette?!
Godis och chips.
Jag menar lixom..magsjuka = nått kilo ner kanske. Det går ju inte alls för sig..så nu ikväll svullar jag ;o)

Igår kväll var jag hemma själv..och passade på att göra lite dekorationer medans jag kollade på tv.
Gjorde lite tomtar, granar, mumin, barbapappa, barbamamma, mistlar och snöstjärnor :)



  



Söta va?! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Awesome -som alltid!! :D

2010-12-20 @ 04:49:55
URL: http://nogg.se/geekspeak
Postat av: Elina

Åh, så söta figurer! :)



Ja, längden är perfekt. Jag tycker det är så svårt att använda händerna om naglarna är för långa. Men inte nu. :) Jag gjorde dom på tottaly you eller vad det heter, och kan verkligen rekommendera dom. :)

2010-12-20 @ 21:53:33
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj vad söta Barbafigurer!! Och tomtarna förstås!

2010-12-22 @ 19:13:48
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0