Tårtgrejjer!

Jaa hämtade ju ut mitt paket igår..men har inte öppnat det föräns idag! :)
Så kul! Beställde mest marsipan, svart, röd och mörkgrön. Perfekt till jultårtor :)
Även en jätteförpackning med vit marsipan.

Ska prova en ny sockerpasta..få se hur den är då!
Spännande :)

 

Har aldrig provat PME´s förut!

Marsipanen :

   

En guldfärg och silver glitter stjärnor, och gröna glitter granar. Ätbart så klart :)



Fick med en liten julklapp, den guldiga längst till höger. En form för granar och stjärnor! Så snällt :)

Ni kan väl tro att direkt jag är frisk ska jag testa mig fram ;p

Kommentarer
Postat av: Elina

Visst är den lite läcker. ;) Och jag vet att jag tjatar, men vill du bli min personliga bagare? ;)

2010-12-17 @ 21:01:07
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha, jag ska höra vad Micke säger om den dealen men med tanke på hur gott du bakar borde de inte vara nå problem. ;) Haha.

2010-12-17 @ 23:54:40
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0