Tisdag

Vilken skön dag! :) Hade sovmorgon igen ;/ hahaha hopplösa jag!!
Men det var skönt iaf!

Varit på stan och gjort lite ärenden, postat lite grejjer och handlat köttfärs.
Imorgonkväll ska jag, malin och svärmor och en kompis till henne på konsert i kyrkan :)
Tommy Nilsson ska sjunga! Förra året var det ju Magnus Karlsson.

Då kommer dom lite tidigare och äter här innan vi åker in till kyrkan.
Och då fick jag för mig att göra lasagne.
Hoppas den blir god! :)

Ikväll blir det mys i soffan! Ska äta taco rester framför teven har jag tänkt ;P
Får väl se om Malin kommer förbi kanske :)

Sen funderade jag på att göra vit chokladtryffel med apelsin och pepparkaka och även polkafudge!
Återkommer med resultat ;p

Vi hörs då!

-Saknar mitt hjärta nått kopiöst!! Han har bara varit borta sen söndag kväll, men ändå!! På fredag ses vi äntligen ;p ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0