Våran julgran! :)

Idag köpte jag ju en julgran..men på håret alltså. Fanns två kvar när vi kom in!
Tur vi stannade där först! Och jag är så nöjd! Den var så fin :)
Lite av en chansning då man inte ser hur som ser ut..när dom är packade!

Men det blev full pott!
Tänkte bara visa er ett litet smakprov! Är inte riktigt klar ännu..ska städas runt den. Och alla paketen så klart..
Inte för att det är dödsmånga men iaf! :)
Kommer förmodligen nån fler bild framöver!

Jag skippade glittret i år..less det! Ser plottrigt ut.
Så jag kör på pärlband istället ;p Och så skippade jag dom röda pollorna också.
Vitt, silver och pärlor och istappar! Stilrent och snyggt ;p

Den blir inte alls rättvis på bild!! Mkt finare i verkligheten!
Nu måste jag kila och ta ut en botten ur ugnen!!
Vi hörs!







Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin den var! :)

2010-12-23 @ 12:02:28
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har haft pärlband i flera år istället för glitter och det är så mycket snyggare! I år har vi ingen gran alls eftersom vi snart ska flytta, men nästa år kanske...

God jul!

2010-12-24 @ 21:00:24
URL: http://www.iannashus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0