alla hjärtans dag


Ja det är väl ingen som inte vet vad det är för dag idag! :)
Och för mig, som har en man som inte riktigt är jättespontan när det gäller uppvaktning, så är det en underbar dag! Det betyder lite extra romantik och mys! Och det tackar inte jag nej till, tvärtom! ;P Mera kärlek åt folket!

Helgen har bestått av en otrolig mängd dramatik.
Vi skulle på utflykt igår med alla skotrarna och hade packat matsäck och kokat varm choklad.
Jo just ja, det fick man inte mkt för!
Haahah vilken jävla pack vi är ibland.

Ni som följer min blogg sen ett tag tillbaka vet ju att jag är dödsrädd för isar och framför allt isar med massa vatten på. Då är det bara att hålla pluggen med skotern säger min kära make. Om det var så lätt.
Slutade iaf med att vi satt fast allihopa på krokträsket. Fy fan vilken dödsångest.
Massor med vatten och sörja på isen..gud så jäkla rädd jag var. Igen.

Förra vintern fastnade vi i nån surbuckt och då sa hjärtat att "värre än så här går det absolut inte att bli, nu vet du ju det. Nu kan det bara blir bättre"!!
Kan säga att från och med denna helg så står han inte fast vid det.
Gick bra tillslut, kom två änglar och räddade oss.
Två svarta riddare om ni frågar mig och svägerskan. Hahaha!!
Vad hade vi gjort om dom inte kommit?!
Önskar jag visste vilka dom var..vars dom bor så vi kunde skicka nått fint åt dom!


Nåja, två dödsångest attacker och två förfrusna ben rikare kan man säga.
Idag gick det mkt bättre, bara upp på dom igen!! ;P
Den här gången körde vi efter leden..och jo det kommer jag fortsätta med!! :)
Kärring som jag blitt.

Hahah igår när vi kom hem efter x antal timmar i kallvattnet så släppte paniken och jag blev helt slut.
Så klämde jag fram till svärmor och svägerskan lite ynkligt "och så undrar han varför jag inte är så exalterad över att fara iväg med skotrarna" hahahaha klockrent!

För övrigt har det varit en superhelt..Micke har varit här, vi har umgåts mkt med Lotta och Tobbe och ungarna. Käkat gott och haft det bra!
Så nu ska jag hoppa i duschen och mysa ner under filten i soffan.
Och mumsa på en hjärttårta som älskligen kom hem med tidigare idag.
Jag börjar halv sju imorrn så efter filmen blir det sängen.

Min kropp värker.

Kolla in dom otroligt vackra rosorna min underbara make kom hem med idag!! :)
Han kan när han vill ;p
Mitt ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0