är jag frisk nu?

   
Igår låg jag mest hela dagen, somnade faktiskt i sängen ända till kl 16.
Passade ju väldigt bra, med tanke på att mattis jobbat natt, så vi vilade tillsammans.
Dessutom hade jag ju inte sovit många timmar den natten.

På kvällen åt jag middag..och den är då kvar där den ska vara.
Frukosten idag och även middagen var inga problem.
Och jag har väl igentligen känt mig frisk ända sedan igår, men med magsjuka vet man aldrig.
Men imorgon ska jag tillbaka till jobbet! :)

Nu är det teve som gäller, sedan en varm dusch.
Imorgon blir det jobb 7-14
Sedan kommer svärisarna hit och käkar.

Jag är ledig fre, lör och sön.
Toppen!! :)
Blir en härlig helg..återkommer om det.

Bjussar en bild på veckans tulpaner..
Glömde bort att fota förra veckans, pappegojtulpanerna.
Håll till godo!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0