helg igen ;p

Har jobbat så väldans mkt i veckan så den har gått så fort..skönt.
Jag är ledig fre, lör och sön :)
Idag hämtade jag Pauline på dagis och for på stan, handlade, köpte ljus och köpte två nya ernst ljusstakar på BoButiken. Väldigt snygga!
Vi åkte till Vickan och Oliver och hälsade på..gud vad roligt dom hade, Oliver blev helt tokig :)
Sist vi var där så kröp han och då var de inte lika kul!

Åkte hem, då hade dom två större redan hunnit hit efter skolan, så vi började med maten.
Och ja tacos. Men den här gången är jag oskyldig. Dom får alltid välja mat här..och ja det brukar bli tacos.

Nu sitter hela högen i soffan och ser Up. Skitbra film..lite sorglig, men bra!
Godisskålen är framme, dom är badade, ljusen är tända..
Ja nu kan fredagasmyset börja ;P

Imorgon blir de nog utflykt med skotrarna..men dom har lovat kallt.
Så vi får nog se..har ingen lust om det är svinkallt.

Här kommer bild på veckans tulpaner som blev en blandad bukett för en gångs skull.
Och ljusstakarna jag köpt idag! :)






Små och söta..men ändå effektfulla. Passar perfekt på köksbordet då dom inte är så höga.
Provade med den stora ernst men den tog ju nästan i lampan med ljuset i.
Så det här blev perfekt!! :)

Trevlig helg på er!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0