helg :)

Gud vad skönt..även om jag varit hemma två dagar i veckan och varit sjuk, så känns det fantastiskt! ;p
Solen skiner, tvättmaskinen är startad för längesen och nu väntar en dusch!
Ikväll ska vi till Mattis lillebror m familj och käka, dricka lite gott och mysa på.
Kanske spelar vi nått spel eller kanske ser vi Let´s Dance. Vi får se!
Ett som är säkert är att jag ska snosa bääbis iaf :)

Tanken är att vi ska sova över där så att vi kan åka iväg tidigt med skotrarna imorgonbitti.
Dom har lovat goväder.
Imorse var de hela -27 ute..men nu är de varm och skönt.
Kanske inte riktigt..men imorgon har dom ju lovat ;p

Jag tänkte baka något gott att ta med dit upp, jag var sugen på kladdkaksmuffins men min kära make vill ha kolapaj..som vanligt. Han tycker den är godast..
Vi får väl se vem som får rätt.

Ingen blir väl förvånad om det blir tacos ikväll.
Nu måste jag sätta igång.
Hej på er :)
Och ha nu en underbar helg!! :)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ånej, faaan denna jävla Tacos!! vart fan man än läser ;p =)=)=)=)

2010-02-13 @ 00:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0