oj vad längesen :/

Sorry..har haft fullt upp, dessutom har blogg.se varit nere för mig ett tag.
Så allt är inte mitt fel ;p

Jobbar heltid den här veckan och nästa på ett vik..även om jag inte kommer få färlängt så är de gode skönt att ha två veckor som man kan planera och vara som alla andra :)
Jag är glad för allt jag får :)

Nu är jag iaf ledig lör och sön, mkt skönt!
Gick och la mig tio igårkväll för att jag var så otroligt trött.
Helt sjukt..händer aldrig, nattsuddare som jag är ;)
Vaknade pigg imorsen kl sex när klockan ringde!
En skön känsla!!

Just nu har det nog inte hänt så mkt..inget att uppdatera.
Jobbar och umgås. That´s it!
Imorgon ska vi iväg till en kompis och käka och umgås :)
Längtar..gillar våra get togethers ;o)
Brukar bli lite alkohol och spel..en skön combo på min nivå!
Ska bli skoj.

Idag firar jag och ♥ årsdag..
Tänka sig..tiden går fort!
Enligt honom så slutar man fira årsdag när man gift sig..då blire minsann bara bröllopsdag.
Men vad är det för skitsnack?! hahahah
Den fulingen går jag inte på.
Kanske inte behöver dundra på massor, men iaf lite.
Så jag ska överraska honom med oxfile, potatisgratäng, pepparsås, sallad och tzsatsiki!
Chokladmosse med grädde till efterrätt.
Lite annat också ;P men inte för era ögon ;)

Som vanligt när man tänkt ut nått så strular järnvägen.
Får gott förbereda allt som går och vänta.

Men vad gör man inte för kärleken??!
Han är verkligen mitt allt!!

♥♥



Har köpt veckans tulpaner idag..
Blev papegojtulpaner..väldigt fina.
Trevlig helg på er.



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja, jag älskar att shoppa. Men det är inte bara fördelar med det... Och tack förresten! ;D

Ja, vi måste hitta på någonting. SNART! :D

2010-02-05 @ 19:44:39
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hej Frida! Tack för den fina kommentaren till inlägget jag skrev om min morfar! Det värmde.



Synd att ni inte kunde vara med igår. Men det kommer fler fester ;) Hälsa gammel gubben! Vi hörs och ses!

2010-02-07 @ 17:48:49
URL: http://mrmacitalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0