städdag

Vi var ju till Pite igår och det var så skoj!! :) Verkligen roligt..längesedan jag skrattade så mkt på en kväll!
Spelade spel..och de gick inte bra för mig. Mattis vann..som vanligt. Sån jäkla tur med allt.
Men om ni frågar honom så är de ju skicklighet! Not!!

Vi var väl hemma kring två halv tre i natt..
Så vi vaknade sent idag, tio.
Men skönt var det.

Idag är det allmän städ och röjdag.
Skönt att få ordning, känns som att hemmet blivit lidande senate veckan.

Tvättmaskinen och diskmaskinen är igång och plockandet är färdigt.
Så nu ska jag ta en svängom med herr dammsugare!
Toan är skurad..
Ska göra en tacopaj till middag.
♥ ska iväg och jobba..

-Dammsuga
-Skura
-Dammtorka
-Tvätta
-Vika tvätt (inte torkat ännu, så det får också bli imorgon )
-Laga mat
-Rensa kattlådorna
-Skura toan uppe
-Dammsuga uppe
-Baka bullar  (imorgon)




Återkommer ikväll..få se hur mkt jag hinner ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0