Vilken underbar helg!

Ja verkligen..kidsen sov ju över fre till igår. Myste på ordentligt.
Sen igår åkte vi ut med skotrarna, ingen lång sväng.
Fy fan vad kallt det var! Men vi fick i oss varm choklad iaf, även om det var innomhus! ;P

Sen igår på kvällen så åkte vi tillbaka till tobbe och lotta som hade en kompis där, vi spelade spel, käkade pizza och hade det allmänt skoj! :)
Hemma i säng ganska sent..därav den långa sovmorgonen! ;P
Skönt att ligga och mysa på morgonen, härligt.
Kärlek..finns inget bättre!!!

Iaf idag ska vi åka till Pite, till Micke.
Vi ska käka tacos (joo jag vet, jag åt de i fredags med kidsen, men den här gången är det inte jag som bestämt heller, så jag får offra mig igen ;p ), spela spel och svammla.
Så kul..längtar gärnet!!

Bara hoppa i kläderna och få på något slags ansikte så drar vi :)
På återseende!

Och imorgon MÅSTE  jag städa..fy hur det ser ut här!
Svinstia. Nää men disk och grejjer framme, blir tokig!
Men de blir imorgon de.
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0