Gott nytt år på er alla! :)

Så här två dagar i efterskott! ;P
Jag har jobbat hela jul och nyår..men ändå okej turer så jag fått vara med familjen och mysa!!
På nyår slutade jag fyra, vi åkte upp till bredåker till mattis bror m familj.
Myysiga lilla harry, endast två veckor. Och sååå söt!!
Och olivia..världens sötaste också! :)

Nåja..vi lagade gooood mat.
Förrätt: Toast skagen
Varmrätt: fläskfilé, potatisbakelse och pepparsås, sallad.
Efterrätt: Chokladmosse tårta med grädde och hallon och mango!
Mkt gott allting!!

Ledig nu lör och sön..och gud så skönt!!
Sov till halv tolv idag..och gissa om jag sovit hårt!!

Nu har min man äntligen skruvat klart i ena skoter, så nu funkar den troligtvis ;p
Så vi funderar på att ta en liten tur imorgon..;P

Jag fyller år på tisdag..men då jobbar jag kväll.
Svårt att få ihop nån dag då alla kan träffas, alla jobbar när jag är ledig och vise versa!
Kanske tjuvfirar vi mig i morrn då..ja vi får la se!

Nu ska jag göra mig klar för att åka på stan en sväng med Lucas.
Han ringde just och frågade om han fick komma!
Och jag ska på stan, han ville följa! ;p

Höres sen..kanske visar några inköp ;P

Heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0