jättesjuk :(

Jag har jobbat i helgen, kanske jag skrev tidigare?!
Hur som så jobbade jag 12-21 fre, 8-17 lörd och 7-12 16,30-21 igår.
Redan lördag morgon kände jag att nää jag vill inte nå mer.
Men hade inte mage att sjukskriva mig.
Kämpade på..

På lördag var micke här från pite..mkt trevligt.
Han är verkligen toppen!
Vi spelade spel, såg film, åt gott och myste på.
Kände mig väldigt trött, hängig och snorig.

På söndag när jag vaknade kunde jag inte prata..
Ont i halsen nå fruktansvärt och hostat som en galning alla nätter i helgen.
Så jag är helt slut, ont i skallen och hängig, hostar och snoret rinner.
Mysigt..haha!

Dricker cola zero och pimplar piggelin ;P

Idag sov vi till tolv..gud så skönt!
Upp och duscha, åt frukost och röjde lite och däckade i soffan i älsklings knä.
Var så slut.
Nog tjatat om detta..haha
Jag blir så hamig och fjantig när jag är sjuk.
Bara bita ihop.

Nått bra idag är att vi har skurat toan ordentligt..
Endast kvar golvet och det tar jag imorgon.
Badkaret har varit gode äckligt ett bra tag.
Det har varit stock och äcket..fy fan.
Den dagen vi renoverar blir de ingenting som kallas badkar,jacuzzi eller nått.
Fan så äckligt.
Även om de är inbyggt rengöringsprogram.
Är skeptiskt mot det ;P

Här har ni lite bilder från min dag..

  
min kost idag..plus plättar till middag, varför äter man inte det oftare?!

    


    

Närbild på dom nya lampskärmarna till köket, vita.
Har beiga där uppe i allrummet, gillar formen på dom.
Så har vi veckans tulpaner..vita och rosa/vita som jag köpte
igår efter jobbet.

Och min kära ernst ljusstake..är så kär i den.
Så snygg, precis min smak ;p

Nu blir de hoppa i säng..så man orkar upp imorgon.
Kanske det blir en lule sväng om jag orkar..
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0