nu är snart ledighelgen slut..:(

Den har gått alldelles för snabbt!
Men så har det varit en riktig lat helg! Sovit länge..och slappat!
Så skönt, behövdes verkligen!
Mellan slappen har jag hunnit städa lite, plocka och diska!
Men det hör ju till, så det räknas inte! ;p

Idag har jag blivit firad av mattis mamma, pappa och bror m familj!
Dom har varit här och käkat och fikat..
Myst på.
Fick presentkort på Bobutiken..för mkt, men jag är såå glad!
Nu kan jag shoppa ännu mera :)
Funderar på en matta..papperlina..



En sån till köket, fast i brunt! brun och vit.
Jag får se..kanske hittar nått annat fint istället eller också ;p

Kidsen är här och sover över..mkt mys! Vi har sett film och slappat.
Nu blir det sängen!
Ska slänga i säng dom två äldsta..
Sen en snabbdusch för mig.

Imorgon jobbar jag kväll..skönt med sovmorgon. Om nu lillan håller vad hon lovar :)
Återstår att de, jag är en aning tveksam ;p

Godnatt på er!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0