onsdag

Vaknade sen idag med..men så skönt!
Jag är verkligen en sån som sover mkt när jag är sjuk..
Och hey många säger ju att det är det som hjälper ;P
Och vem är jag att inte följa dom råden!? ;P haha

Grejade på lite här hemma.
Lagade tidig middag då jag skulle till lule och hjärtat iväg och jobba.

Åkte på barnens hus och köpte spelet Med Andra Ord.
Hahaha det är skitskoj!
Ska kanske inviga det på lördag ;P
Passar bäst med lite alkohol i kroppen..;o)

Sen for jag på systemet, inhandlade whiskey och snaps ;P
Resten har vi ju hemma!

Åkte på MAxi och handlade.
Och när jag skulle bära in påsarna från bilen så stack en tårtspade ut och snittade mig i benet.
Helt sjukt hur vass den är.
Fick den gratis från ica eftersom jag fyllt år.
Kände som inget först, jo ett litet stick men sen inget mer.
Sen när jag satt i soffan började jag känna längst benet.
Legginsarna trasiga, blodet rann hahah
Värsta skadan!
Men nu är de omlagt och bra! ;p

Jag är skadad..
På fler än ett sätt idag iaf ;P
När jag gick där på ica och tänkte vad jag skulle köpa för frukt..
Nått grönt, då matchar det på fatet.
Hallå..ofta normala människor tänker så..haah!



Men håll med om att snyggt blev det ;P
Och gott med..var faktiskt äpplen och kiwi jag var mest sugen på, så blev ju bara en bonus att det matchade ;P

Lilla älslings Melker..han är så fin!!
Tog en bild när jag gick förbi, han gillar inte att vara med på bild.
Men han är så snygg!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0