så var jag helt plötsligt 25 bast :)

Gud så gammal jag blev..när hände de?!
Hahah nyss var man ju liten och cyklade ner till kiorren och köpte lördagsgodis.
Nu är man vuxen. Och jag trivs ju med det så klart ;p
Känns bra faktiskt, även om det är lite skrämmande att åren går så himla fort.

Blev firad i söndags av mattis föräldrar och bror m familj.
Fick superfina tulpaner, röda, lila och rosa!
Vårigt och härligt. Så fick jag present kort på BoButiken här i stan.
Min absoluta favvo affär.
Blev så otroligt glad! :)
Vi åt god mat och kola paj till efterrätt.
Lyckad dag :)

Idag har jag varit på stan och hittade mkt fint för presentkortet.
Bla en eva solo vas i vitt. Så snygg

 

Dukarna är också nya, från Bobutiken :)

Sen hittade jag en jättefin duk i filt typ på halva priset på åhlens, 39,90:- vilket klipp.
Den hamnade på skänken.

   

Syns inte så mkt på första bilden, men på andra :)
Här syns även den nya Ernst ljusstaken jag köpte idag, den också på BoButiken.
Den är såååå snygg! Stilren och skitsnygg.
Älskar ek och vitt ihop.

    

Jag är så nöjd med hur det blev på skänken, den är liksom så jag :) hahah

Vilka fina presenter jag fick, och som jag fick välja helt själv.
Kan ju inte bli bättre.

Av hjärtat fick jag pengar.
Verkligen inget som han ville, men jag bad snällt ;p
Så jag har varit och shoppat massor.
Bla nya kläder, smink, parfym, brödkorg, lampskärmar, ljusgrejen från cult som är på köksbordet (översta bilden)
inslagningsgrejjer från lagerhaus, muffinsformar, handdukar osv.
Och ja jag är konstig som köper massa sånt hemgrejs för shoppingpengarna, men jag kan inte hålla mig.
Jag är officiellt skadad!! ;p

Nåja..är mkt nöjd iaf! :)

Nu ska jag hänga maskinen, sista sen är de tomt!
Skönt.
Sen blir de en dusch och premiär för csi ikväll, nya avsnitt!

På återseende! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0