slöö dag.

Vaknade ganska sent idag, med huvudvärk.
Känner mig hängig, inte riktigt frisk ännu. Över en vecka har gått.
Kul!

Helgen var kuuul!! :)
Lördagen blev lyckad ;p
God mat, gott dricka, roliga typer och roliga spel :)
KAn ju inte bli bättre!
Fick presentkort på bobutiken!! Lyckliga jag!
Tack snälla ni :)

Igår vaknade vi ett. Men vi gick och la oss fyra..haha
Så inte så konstigt.
städade, duschade och åkte på middag hos svärisarna.
Mkt god mat, lax med ädelost. pressad potatis och allt möjligt till!
Jäätegott!!! :)

På onsdag ska vi till pite, gud så jag längtar!!
Hälsa på mike, spela spel, käka gott. hahaha!!
Ska in på önska i pite och kolla om jag hittar nått.

Nu blir de matlagning!!
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0