sweet day :)

Jaa det kan man nog säga! Jobbade bara till tolv..
Sen var tanken att jag skulle hem och storstäda..men det bidde inte så.
Åkte iväg till vickan och hamnde på fika.
Kom inte hem föräns just innan fyra.
Men det var det värt ;p

Hittade en fiskbullarburk i skafferiet och lite potatis och sallad till det och det blev en utsökt middag för en ;p
Älsklingen är och jobbar..som vanligt. Kommer hem imorgon eftermiddag.
Saknar honom verkligen..han är så fin! Mitt ♥

Fastnade framför teven ikväll..biggest loser, familjen annorlunda, halv åtta hos mig (mitt favvo)..
Men nu har jag iaf tvättat två maskiner, städat toaletten nooooga, rensat lådorna, plockat och donat. Även kammat Mino och klippt klorna.
Så inte helt dåligt blev det..men men. Ska dammsuga och hänga en maskin innan john blund och jag ska dejta ;p

Imorgon är jag ledig, vad jag vet iaf.
Skönt.
Då ska jag först agera lite städtant hemma, skura och så.
Sen ska jag vara lite hundsällskap till viggo (svärisarnas söta lilla vovve) och gå en långis med honom, sen ska jag träffa svägerskan (inte riktig, snarare mattis svägerska) på stan för en fika.
Träffa goo ungarna ;p
Blir skoj.
Ska även in på bobutiken och lämna igen en ljuststake, ernst, som var jättevinglig.
Får höra vad dom säger, kvittot är i himlen, men jag är ju stammis där så det ordnar sig säkert.

Ja gud så långt och trist det blev..
Som vanligt ;0)

På återseende =0)



Passande bild, då jag måste köpa tulpaner imorgon.
Mina absoluta favorit blommor :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vad duktig du har varit :)

Är Ernst vingligt? Sorgligt. ;S

2010-01-30 @ 00:13:11
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! :) Va roligt att du har blogg, då har man någon mer att följa. Tusen tack :)

2010-02-04 @ 21:07:17
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0