Bröllopstårta!

Haft en riktig jobbvecka så jag har inte hunnit uppdatera här nå alls..
Jobbade ju helgen som var, slutade måndag kl 12.
Då åkte vi upp till Borgaruddens kamping..där svärisarna stod med husvagen.
Vi hyrde en stuga där över natten och myste på.
Åt gott och drack gott och spelade spel och minigolf! :)
Var så mysigt med en liten minisemester.

Jobbat sen som en galning känns det som..inte nog med det så är det en massa tårtbeställningar som jag gjort.
Vill visa er bröllopstårtan jag gjort till idag. Eller snarare tårtorna.

         

Fyra st..den minsta förs är den lilla till brudparet, dom skulle sätta en bröllopstopper ovanpå.
Dom alla är fyllda med hallonmosse och dumlefluff.
Täckte i sockerpasta.







Lite närbilder på blommorna och sånt..
Kanske det syns lite bättre att hela tårtorna glittrar! :)

Ikväll så är Micke här..vi har grillat och nu ska vi spela finans! :)
Känner på mig att jag vinner ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0