Bröllopstårta!

Igår var jag upp med en bröllopstårta till Långsjön. En tre vånings tårta som jag satte ihop på plats för att inte riskera att den välte på vägen dit.
Gick jättebra! Och hyffsat fort att sätta ihop den.
Hade gjort klart alla dekorationer, kristyr och sån innan. Och täckt dom i sockerpasta.


Här har jag satt i stödpinnar i den understa tårtan.
   
            
 


Alla tre på varandra.




Nu dags för det roliga.

     

Färdigt resultat:











Jag blev riktigt nöjd! :) kunde nog inte fått till det bättre.
Med tanke på att det är min första våningstårta med tre våningar..
Gjorde ju en två vånings på en kurs i mars. That´s it! :)
Så jag är supernöjd!! :)

Vi hade lite partaj här igårkväll..men mer om det i ett annat inlägg.
Hejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0