haft två underbara dagar!

Ja verkligen! Så härligt.
Igår var vi upp till bredis, lämnade igen ett bord vi lånat. Hälsade på en liten stund.
Myste lite me go ungarna. Sen åkte vi till piteå, till Micke! Grillade nå burgare, spelade spel!
Kul!! :)
Vi var hemma riktigt sent.

Idag sov jag till tolv! Härligt ;p
Behövdes verkligen!
Sen var de frulle, göra sig klar och så upp till bredis med det andra bordet.
Medans killarna grejjade ute så åkte jag och hämtade ollisen på dagis :)
Sötungen där.
Hon skulle promt ha mina solbrillor på sig..





Sötisen!! :)

Vi stannade en stund där uppe..sen åkte vi och handlade lite.
Jag hyrde en film..love happens. Jättebra! :)
Helt klart en Frida-film!

Hjärtat har åkt till piteå ikväll..till micke.
Dom skulle öla och spela nå spel.
Och imorn var de pite-dragway.
Kul för dom..

Hahah kul för mig som får jobba istället..

Svängde om åhlens idag när jag var och handlade..
Mkt fint har dom alltså! Såg ett tyg som jag bara mååååste ha!
Skitsnyggt.
Får väl se hur jag ska få in det i vardagsrummet..
Filurar på de..
Sugen att måla allt vitt.
Men vi får se!

Lite annat hittade jag iaf..



Lite trädgårdspiff.



Köpte även lite nya blommor.
Bacopa och lila millionbells.
Och även nått som jag lovat mig själv att aldrig köpa!
Plast pelargoner..vita.
Vilken tant jag blitt.
Men så praktiskt på ställen där jag glömmer att vattna.
Ska visa mer bilder nån annan dag på resten.



Här är en närbild på rosorna till bröllopstårtan..



Nu väntar sängen..
Och en tre dagars jobbhelg.
Ska faktiskt bli kul, jobbar ju med underbara malin så det kommer gå toppen! :)

Kram på er!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0