ikea och igelkott.

Vi sov ut imorse..så skönt!! Gudars vad det behövdes.
Sen åkte vi på ikea..
Alltså vi har ju fått ett matsalsbord av svärisarna som är i högblank vitt..vilket betydet att alla inte passar in så bra. Nu ska vi inte låta som att vi byter ut allt bara för att de inte matchar. Det är bara en liiiiten del av sanningen ;p Det var faktiskt hjärtat som ville på ikea den här gången.
Köpa en ny teve möble..med mkt förvaring. För alla filmer, xbox spel och massa annat.

Så det bidde den här:


Fast om ni tänker med två skåpar till på sidorna..den blir vääldigt lång!!
Men jag gillar de där med dörrarna..att man gömmer undan de man inte vill ska synas.
Skulle den bli fööör lång kan man alltid ha skåpen nån annanstans.
Tror de kommer bli toppen! ;p

Köpte en tygbit..(bit och bit 3,5 m ) som jag tänkt hänga upp på väggen vid matbordet..


Får väl se hur de blir..
Visar sen.
Har lagt ut annons på blocket på billy vitrinskåpet som vi har och lack hyllorna som jag haft som tvbänk och "skänk".

Igelkotten kom tillbaka idag..och såå söt!
Jag gav han grädde..men inte vet jag om han gillade de så mkt. Stackarn hade hundbajs på sig.
Han skakade som en rädd hund..men när jag rog upp han så blev han jättelugn.
Hade arbetshandskar på mig..skulle visa han vart grädden var.
Och jag vet..man ska inte hålla i vilda djur..bla bla bla.
Fem sekunder..då hittade han grädden :)





Här kurade han ihop sig när jag la ner honom..så söt.

Nää nu ska jag grejja vidare med alla ikea saker..
Höres!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0