jobbhelgen snart slut..

Ja..jobbar bara 7-12 imorrn..sen är jag ledig en dag! Skönt..
Men det suger verkligen att jobba heltid på sommarn..
Men det kommer helt klart vara värt det till hösten när sparkontot är fullt ;P
Så jag kan åka på Scandinavien cake show.

Jobbat med Malin i helgen..underbart ;p
Lovely ♥
Världens bästa malin.
Hahah

Hjärtat hade gjort tacos ikväll när jag kom hem från jobbet..♥
Så nu ska jag göra en tårta tills imorrn..
Sen blir det en dusch och sen en film.
Sova sen..

På tisdag ska vi till borgarudden där svärisarna är med husvagnen, vi ska mysa på!
Spela minigolf, kort och säkertt grilla :)
Sen ska jag och malin åka och fiska..
Vill verkligen det.
Men det vore bra med ett spö först kanske..hahaha!

Jaja nä nu måste jag in till köket..
hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0