oj vad tiden går..

Jag hinner inte med..veckorna får med snabb fart. Jobbar heltid plus en massa tårtor..
Och så ska man hinna med hemmet, familjen och förska känna av att det är sommar.
Fullt upp.

Var på bilbingo i torsdags med Malin ;P Kuuul!
Blir på torsdag igen..visst malin?! ;P haha!!

Jobbat helgen nu..skönt att ha de gjort. Ledig mån och tis. Imorrn bär det iväg till ikea..
Ska köpa lite nya möbler till vardagsrummet..vita dessutom ;p
Hoppas de kommer bli bra!! Lite less på ek faktiskt..

Vi var på Allsång på hägnan jag och malin och mina syskonbarn ;p
I onsdags..i spööööregn. Men det var kul! Kevin Borg var där ;p Och älsklingarna på första parkett.





Hoppas det var okej Malin att jag snodde bilderna?? ;p

http://nsd.se/noje/artikel.aspx?ArticleId=5496195#index=11

Kolla in bilderna..mosters älsklingar på första raden!! :)
Bild 7/7

Annars då..jo tårtor.
Gjort en massa! Bla en tuttårta.





hahah! Fylld med dumlekräm och hallonmosse. Täckt i marsipan och sockerpasta.

Sen har jag gjort en tårta till en namngivningscermoni ;P
Freddy-Lo skulle få sitt namn!
Färgglad blomtårta var önskemålet.



Gud vad jag längtar till september..då ska jag och ett gäng åka på en roadtrip till göteborg.
Vi ska på scandinavien cake show. Fy fan vad kul :)
Handla massor och bo på hotell och kolla in alla proffs som kan göra tårtor ;P
www.scandinaviancakeshow.se

Nu blir de en dusch och mys i soffan med maken som jag knappt träffat i helgen ;p


Kommentarer
Postat av: Malin

Inte gör det någonting om du "snodde" bilderna. :) Har väl varit med om värre saker, höhö. :D

2010-07-28 @ 01:02:57
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha. ;D Ja och jag behöver tjäna igen pengarna som jag lagt på startmotorn. :D

Awhh! Tack så mycket =) Du är bäääst ;D

2010-07-28 @ 15:55:28
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det är fasiken livsfarligt att gå in på din blogg.. dregglet rinner :P men jag tar en banan och låssas att det är en smarrig skapelse med dumlekräm och hallonmosse :P Mmm... gott..

2010-08-29 @ 18:22:45
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0