helgen som varit!

Jag jobbade ju i fredags, midsommar. Men bara till två! Värsta lyxen..storhelgs pengar..plus kort dag!
Me like! :)
Hade en tårta som skulle hämtas i fredags. Midsommartårta!
Fylld med vaniljkräm och hallonmosse!



Efter jobbet var de en snabbdusch och göra sig fin som gällde ;p
Sedan upp till bredåker för midsommarfirande! Jättekul hade vi! :)

   

Sara och Lotta kikar runt..Och bens chillar med sina öl! :)



Grodan som bens grillade! Hahah såg inte så aptitligt ut..hahah
Men det var fläskfile..men visst var de likt grodben!? hahah! :)

Lördag var de en riktig bakis dag..och jag drack inte så mkt.
Huvudet var riktigt tungt.
Film på kvällen..det var vad vi orkade med!

Idag har vi varit på dop för lille Harry! :)


Fint dop hemma i trädgården! :)
Prellen skötte sig bra! haha

Jag gjorde såklart doptårtorna!





Dumlekräm och jordgubbsmosse och hackade svenska jordgubbar! :)
Täckt i marsipan, dekorationerna har jag gjort i moddeleringspasta!



Liten tjockis pelefant ;p

Nu har vi duchat..och nu är de dags att krypa ner i renbäddat!
Imorrn är jag ledig..och då ska jag hinna med hushållet har jag tänkt.
Varit lite dåligt med det på sista tiden.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Otroligt vad duktig du är på att göra tårtor!!!!!!!

2010-06-28 @ 14:16:50
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0