länge sen sist.

Dagarna går och Mino är jättesaknad. Känns så tomt.
Melker är så ensammen..stackarn.
Håller på att kolla på några uppfödare och katter som kan vara intresanta.
Faktiskt kul att sitta och titta på kattungar..man känner sån glädje trotts allt.

Hade besök av en igelkott för nån dag sen..inte första gången dom är på våran gård.
Jättesöt!



Förra veckan hade jag så många tårtor att göra, med student, dop och födelsedagar.
Riktigt kul! :)
Bra ochså att jag hade så fullt upp..så jag fick lite annat att tänka på.

Här kommer ett gäng tårtor som jag gjort sista tiden.
Födelsedagstårtor:

           

Studenttårtor:

         



Doptårtor:

    



Ska föreställa grodor..hahah jag döör så fula ;P
Men goda var dom då iaf ;p

Jobbar på nu på raden..känns skönt!
Ledig både midsommarhelgen och boden alive.
Ska iväg och köpa ett fiskespö nån dag..så jag och underbara malin kan åka och fiska :)
Girlpower!! :)

Nu blire duschen och sen sova.
Jobbar kväll imorrn med.
Lycktats klia sönder värsta gigantiska myggbettet på foten..
Hela foten värker. Precis där skon går mitt på foten..varar och har sig.
Kunde knappt sova inatt pga att det gjorde så ont. 
Stackers meej hopp fallerej! :)

Hej så länge :)
 


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas ni hittar rätt lillkisse åt er å Melker :).. Ger ni kotten nå mat? De måste man fårstår du!! Mormor har en på sin gård,och dom sätter alltid ut mat :).. Ett tips på myggbetten bara, smörj på lite bedövningsalva så slipper du klia på ett bra tag. Puss & kram..

2010-06-16 @ 08:50:35
Postat av: josefine

Alltså guuud du är så himla duktig! Du måste öppna eget Frida, det skulle bli succé :)! Hoppas allt är bra med er! Kram

2010-06-21 @ 00:57:44
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0