lilla buskissen.

Vet ringde nyss..och det var precis som jag befarade, värderna hade gått upp igen.
Nu ska vi testa dubbeldos på medicinen som hon har..för att verkligen testa allt.
Katthimlen ska verkligen vara sista utvägen såkart!!

Probemet med Mino är ju att hon har kroniskt sjuka njurar..och då hjälper oftast ingen medicin eller så.
Men om hon inte kissar inne och inte har ont så kan hon ju leva på som vanligt. Om man lyckas hålla nere njurvärderna.
Så därför skulle det inte alls hjälpa att lämna henne till nån annan, som syrran skrev, att hon skulle få bo på bondgård. Det hjälper ju inte så länge hon har höga värden och är sjuk.

Det känns som ett hopplöst senario. Även om vi lyckas klara ner värderna nu..hur länge håller dom sig så?
När kommer nästa atack? Känns som att det inte är rättvist. Hon är inte sig själv när hon är sjuk..
Hon mår inte bra. Ska jag plåga henne att åka till vererinären flera gånger per år för min egen skull?
Hon är så himla social och mysig..
Men hon förtjänar inte det här ödet.

Men hur ska jag kunna fatta rätt beslut?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Frida!

Det var tråkig läsning om Mino och det är verkligen synd att det är ett kroniskt tillstånd, ni verkar ju ha provat allt dessutom. Hoppas att det funkar med det ni ska prova göra nu, annars tycker jag precis som du säger att man ska tänka på kissens bästa och om det är ett värdigt liv hon får. Jag önskar lycka till!

2010-06-04 @ 08:27:10
Postat av: Sussi

Nä de är ju klart ( dum jag är!!) att inte de hjälper med ge henne till nån som jag föreslog, fick väl lite panik bara :).. Nåja vi väntar å håller tummisarna.

2010-06-04 @ 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0