Mino

Idag ska jag till vet med Mino. Återbesök för provet och kolla värdena. Hopplöst känns det som.
Hon pissar inne hela tiden..vet inte vad jag ska göra!
Om proverna är höga igen och hon är dålig så blir det katthimlen.
Jag är nästan säker..

Hur mkt hon är betyder för mig och hur fin och social hon är..så går det inte ha en katt som pissar inne hela tiden.
Och det är ju så konstigt. Melker skulle aldrig ens tänka tanken att pissa inne. Han är helt galet tvärt om.
Vet inte alls vad jag ska göra..

Hon är verkligen världens finaste..
Men känns som vi har gjort allt vi kan.
Dom har ju kommit fram till att hon är kronsik sjuk i njurarna. Och så länge det funkar och hon inte har ont så kör vi på.
Men det går inte på det här viset..

Återkommer efter besöket..

    



min älskling..

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men :/!! Stackars! Hoppas hoppas de går bra och att hon slutar kissa inne.. Kanske ge henne till nån som bor på landet där hon kan vara ute eller nåt? Vad som helst. Kramar <3

2010-06-02 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0