partaj och tårtor.

Vilken härig helg! :) Bara lite sol som saknades, då hade den vart perfekt!
Igår hade vi lite mys med mat och alkohol med ett gäng kompisar. Jättekul.
Och jaa efter sju snappsar så blev de gode snurrigt i huvet.
Maken trodde han kunde lura mig och byta ut drinken mot saft. Hahah
Jäkligt kul var det iaf :)
Vaknade halv åtta iaf..planerat eftersom jag skulle hinna duscha, göra tårtan och röja.

Syrran beställde ju en tårta av mig till hennes ungars skolavslutning.
Så den gjorde jag igår..bakade cupcakes också :)
Supergoda. Vi fikade och mös på igår på dan.




Idag har jag gjort en tårta till..en av mina storasystrars mormor fyller 84år idag.
Jättefin bev den :)



   

Har hunnit dammsuga och skura och röja inne i köket på morgonen.
Skönt att ha det gjort. Nu har maken börjat där ute..
Shiiit vad mkt farror och sånt..

Nu blir det en powernap på soffan och sen ikväll blir det mys med tacos, hyra film och hela paketet!! :)
Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: zara

Hehe mys med "hela paketet?" hahaha vilket paket pratar du om? jag sprääääängs // Krille

2010-06-06 @ 18:07:24
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0