tisdag

Har jobbat helgen som var, därför dt varit så tyst här! :)
Igår var kidsen här så vi drog till piteå och gjorde stan med kidsen och Malin :)
Jättekul!
Hittade lite fint..nå dukar och så.

     

Hittade en toa skylt! Så ingen går vilse i vårat mansion ;p

Lite nya dukar.

    

Älsklingsgumman gör busminen :)



Har ju hunnit med lite tårtor också!
En till i fredags..

 

Till Elinas kille som fyllde år.

Och även en till idag..alltså syrrans kid fyller elva imorrn.
Så hon ville ha en tårta. Så hon fick hjälpa till mkt, fylla den och göra dekorationer.
Superkul! :)



Så var det med det! :)
Kan säga att jag är väldigt slut i huvet! Fy bubblan.
Jobbat helg och då känns de verkligen som att man bor där, vilka pass alltså!
Sen haft kidsen här alla tre från tidigt igår till nyss.
= inte sovit knappt alls ;P

Så nu ska jag lägga mig på soffan en timme innan jag åker på stan en sväng.
Måste handla lite och hämta ut ett tårtpaket :)
Ett lager med sockerpasta och moddeleringspasta! :)
Behöver tvätta också!
Tänkte hyra en film och slappa.
Börjar sju imorrn!

Just ja..måste förbereda fyllningar som jag tänkt ha i små bakelser som jag ska göra till en tjej som ska komma hit på tors kväll och prata om hennes bröllopstårta! :) Hon har önskat sig en till hennes bröllop!
Dessutom är jag förkyld och har ont i skallen! hahah så fick jag det sagt också ;p
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0