gud vilka intensiva dagar ;p

Ja det var helt galet skoj på cupcake mania kvällen igår!!
Även om de kanske inte var så nytt för mig..så var det skitkul att komma iväg och göra nått som man tycker är så roligt. Jätteskoj, men smörkräm annat än choklad är inte min grej på muffins.
Däremot fyllde vi dom med en jättegod kokos och mjölkchoklad fyllning.



Kladdkaksmuffins fyllda med jordgubbar och lime. Spritsade med grädde.



Chokladcupcake med choklad och kokosfyllning, spritsad med chokladkräm.

         

En rolig kväll..och imorgon eller idag är det ju ska vi iväg igen.
Jag och sussi på äventyr. hahah! Då är det bröllopstårta kurs som gäller.
Gud vad jag längtar!! Avresa halv fem från boden..fy fan! hahaha alltså om lite drygt fyra timmar..blää

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha! Snygg bild med mig på! Vad kul att jag nästan syns ;) Vilka fina muffins! Grymt kul dag har vi framför oss idag! :0)

2010-03-27 @ 00:19:07
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0